Dag 1 på 2011 !

2011 - Kommer att bli ett spännande år , få se Alicia växa upp , första tanden , hennes första steg , första orden , när hon säger mamma , pappa , jaaa allt <3!
Och få spendera ett år till med min älskade fästman , och så kommer det att förbli i alla år framöver , ingen kan vara lyckligare än jag <3!!


Tack alla nära o kära för en otroligt trevlig kväll !

Blev en super god o lyckad middag , alla blev mätta o belåtna :) ..
Kan rekomendera att göra maten och efterätten jag gjorde ! SUPER DUPER god !!


Fortsatte kvällen hos Niko o Ellie , spelade spel o smällde raketer , kring halv tolv for vi in till stan , dom minsta barnen (alicia,tim) fick stanna hemma med farmor/mormor farfar/morfar :) .. Medans jag , simon , jens , niko , ellie o linnea for in till stan för att se fyrverkerierna , var jävligt fint ! o KALLT !
Ingen av oss kände tårna när vi satt i bilen på väg hem ..

Haha stod en "raggarbil" en bit bort ifrån vars vi stod , satt en massa "småttingar" , söp , dunkade eddie meduza-ragga tunt o banka knytnövarna i taket :p Fick oss ett gott skratt , tänk att vi också suttit så , men då satt man ut g3enom fönstret o hojta , dansa på huvet o levde rövarn ,  tyckte man var skiit cool :p Men roligt va de på den tiden :) .. Man får sig ett leende på läpparna när man tänker tillbaka hur man tänkte o värdesatte livet :) Livet var en lek , men med många många bekymmer som egentligen var så små så små :p ..
Roligt att se tillbaka på alla "stadier" man haft dom här 22 åren :) ..


Nu så har vi kommit hem , spelar wii bowling  , jag , jens o simon :)  Kan ju säga att jag vann , Spare o strike hela serien :p O dom gnäller på att jag fuskar , HAH dåliga förlorare kallar ja de för :p ...
Simon-143 poäng
Jag- 216 poäng
Jens-117 poäng

Alicia sover så sött , märkte inte ens då jag klädde av henne ytterkläderna o tog på henne pyjamasen , sov som en stock :p
Klart , hon har bara sovit typ 1 1/2 timma på dagen , så hon var riktigt slut innan hon somna ... Över trött , nästan så att hon kämpade även fast hon höll på att somna sittandes . Sötlöken <3!


Kanske man skulle gå till sängs , så man orkar den nya dagen på år 2011 :)

LOVE
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0