Underbara morgon :)!

Haft en otroligt mysig morgon med lill trollet <3
Hon har legat tätt intill mig sen 7 imorse då jag bar över henne till våran säng :)
Har kunnat pussa på henne hur mycket jag velat utan att honens märkt nått <3
Jag klev upp kring 11 o då låg hon fortfarande o sov som en stck , tror hon vaknade kring halv 12 :p Sömntutan ! 




Har precis kommit in från en promenad med Ängla o Alicia somnade som vanligt i vagnen , de är nog de bästa hon vet att åka vagn o de va riktigt skönt väder ! Men hade endå behövt ha mössa , blåste lite , känner nu att de värker som bara den i ena örat :s ..

Nu så sitter alicia på golvet o leker med alla sina leksaker , o jag tänkte spela lite Maria cart :)!

Kring 3 kommer Ellie o lämnar barnen här , så då blir de full rulle , med 3 barn :) .. Dom ska ha nå möte på banken , så klart man ställer upp o är med sötlökarna :) ..



VILL HA ! Men den är så dyr :s



Uppdaterar sen !

/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

köpt finns som kampanj på www.campadre.com

2011-01-04 @ 12:15:28
Postat av: Ellie

köp skulle de stå

2011-01-04 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0