Söndag


Idag så har jag o alicia varit hos faster ellie o kusinerna tim o linnea :) Barnen har lekt o vi har suttit o snackat en massa skit ;p Mest hus prat ..
Försöker att inte hoppas för mycket , men de är svårt ..
Men imorn får vi nog veta om de går som vi tänk , aå håll tummarna !

När älsko sluta så gick vi o mötte upp han o mamma , så gick vi på miss mac o åt , gott !
Efter de så gick vi till oss o kolla solsidan , ääääntligen har de börjat igen , som jag längtat ! Fan vilken bra serie !

Mamma har gått hem för en stund sen , o alicia har somnat .. 
Märkte att hon va lite små trött , la henne i sin säng , gick ut därifrån o hon somna på mindre än 2 minuter :)
Min duktiga tjej <3 Hoppas de håller i sig i alla år :p ..

Så nu sitter jg o min andra hälft o kollar på nån dokum om maradona , ska strax gå till sängen o slå på vänner :)
Längtar efter att få lägga uvudet på hans bröst o tokmysa ! Det bästa som finns ! O de bästa av allt är att han luktar så sjukt jävla gott ! Mmmmmh .. Hade kunnat sniffa på han i timmar :p ..
Jag är så lycklig över att han är MIN <3!
Jag älskar dig mest av allt Simon !



Kommentarer
Postat av: Ellie

Men gud ni har ju blivit som värsta tonåringarna ni hihi

2011-01-16 @ 23:44:02
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0