Snöstorm

Siffrorna på vågen visar samma dag in o dag ut , nu står de still .. Varför ?

Snöstorm ute , hade ju tänt promenera idag också , men näe , jag tänker inte gå ut i sånt här väder !
Hoppas på bättre väder till veckan !
För måste komma igång o promenera , så bulldegen som mage försvinner !


Alicia har vänt sig idag , från rygg till mage :)! Men vara 1 gång , för direkt hon kommer på mage så börjar hon tok skrika/gråta , hon verkligen hatar att ligga på mage , o har gjort de sen hon var pytte liten .. Försöker med allt , ge henne majskrokar , leksaker , min mobil , jaaa allt , men ingenting funkar !!
Hon bara gråter o gråter ...
Så de är inte så konstigt att hon inte har vänt sig tidigare , eller vänder sig nu , för hon vill ju verkligen inte ligga på mage :p ..

Ny duschad o fixad , passa på när trollet sover :)
Hon sover så sött på sitt täcke på golvet , håller om sin nenne (sitt gossedjur).

Försökte lära henne lite spanska igår :p
Frågade vars lampan/mamma/pappa var , gick väl sådär , hon bara skrattade åt mig , men ska försöka lite varje dag :p ..
Hade ju egentligen vela att hon lärde sig spanska från liten , men de är ju så svårt eftersom de bara är jag o mamma som pratar , blir ju inte av att man pratar spanska med henne ..
Några tips hur man ska bära sig åt ?


Har suttit o kollat i huskatalogen hela morgonen , planerat o funderat . O nu har jag faktiskt kommit på en bra lösning på ett hus , Känns faktiskt jätte bra , om de nu skulle gå o göra så .. Men tänker inte hoppas för mycket , för varje gång de har kännts bra o man har bestämt sig så har vi fått bakslag ! Men håller tummar o tår att de går !!



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0