Hem ljuva hem :)

Äntligen hemma i storstaden igen :) Borta bra men hemma bäst som ja brukar säga :p .. Har inte kunnat blogga nå där uppe , ipden var inte så roligt att blogga med .. O deras andra dator var trasig .. Helgen har varit hus mysig som helst , varit fullt hus hela helgen :) .. Idag tog vi en promenad i de kalla , hur skönt som helst ! Sen middag , fika o sen packade vi för att bege oss hemmåt :) Känner mig jävligt stolt , alla andra har fikat en massa , o ätit godis , o jag har hållt mig o bara ätit frukt :D! Känner mig jävligt stolt ! HOPPAS att vi inte får magsjuka igen , stackars tim har spytt 2 ggr idag , riktigt kaskad spyor :s .. Men nu har ja o S tryckt i oss vitpeppar korn , så förhoppningsvis så klarar vi oss ! O stackars Alicia har blivit förkyld på nytt , jätte snorig o hostig . Hon har inte fått vara friskt inte en dag sen Jul ! Nu så är mamma här :) Ska kolla solsidan sen far hon på jobbet , o Simon jobbar också natt , så mormor ska komma hit o sova med mig o alicia :)! Poppa lite popcorn nu o mojjsa ner sig i soffan :) /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0