Gaaaah

Var helt döööd när Alicia vaknade , så slog på Playhouse Disney o satte henne i våran säng , o där har hon suttit o kollat helt lugnt länge :) Såå jäkla söt hon är !

Haft morgon mys med dom som betyder mest <3!


Idag är både jag o Simon friska :) Skönt ..
Men lill trollet är fortfarande förkyld o jätte hostig . Men verkar ha fått tillbaka aptiten till att äta iaf , fått i henne välling + gröt i morse :) Så de är ju bra !
Igår så spydde hon slem 2 ggr , bra att hon får upp de .. Men hon hade 2 host attacker , jävligt obehagligt , för de va som att hon inte fick luft , hosta de i ett i typ 2 minuter ! Hujja ..
Måste nog ringa idag kanske ..


Kan ju säga att jag har två sömn tutor här hemma , vi har vaknat kring elva , o nu sover dom igen , ja voi voi ..

Va f-n ska man göra av denna dag då ? Eftersom vi fortfarande är i karantän ?!??
Måste nog ut på en promenad idag också , annars klättrar jag nog på väggarna !

Undra om man kanske ska börja ta bort den mysiga julen ? Tror jag tar bort allt utom julgranen o jul stjärnan , dom lyser upp så fint o mysigt i tv rummet :) Men får se hur vi gör , har en hel vecka på oss med de , Simon har ju ledig vecka :)

Fast jag har faktiskt lagt att jag kan jobba hela veckan , så får se om dom hör av sig ..
Om inte så ska vi nog fara ut till arnemark nån dag o hälsa på Veronica o Emil :)
Och på Onsdag ska Alicia fotograferas på Atelje grodan :) Hon fick de i dop present av bäste Mathias o Maja :)
Ska bli skoj ..
På en utav bilderna ska hon ha den fina tomte klänningen :) .. Det ingår 2 st bilder i priset , så får se hur mycket en bild kostar att ta utöver , säkert flera flera hundra :( ..


Aja försöka komma på nå att göra ... GAAAAH !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0