Det nyttiga livet

2011 - De NYTTIGA liver börjar NU
Har 2 månader på mig att gå ner i vikt , så man kan visa sig nere på stranden i Las Palsmas , utan att skämmas !
Bristningarna på magen får maqn tyvärr leva med , men shit the same , bara man blir smal !

Men de som gör mig så less är att bristningara kom när jag gick över tiden ! Hade inte haft dom om jag inte gått över 3 veckor !
Men de är värt de , fick ju en underbar dotter :)!


Haft en lugn o skön dag .. Men varit trött !
Somnade 5 igår , alicia vakna 7 o åt ,lyfte över henne till våran säng , stackarn legat o hostat i ett länge , tills hon la sig på sidan mot mig <3! .. Så somnade vi om till kl 12 :) ..

Gick sen till Niko o Ellie o blev bjudna på middag .
Efter de for jag , simon , ellie , niko o linnea o kollade på tomten som vi är sugna på att köpa ..
Ska sitta o prata lite med S i morgon i lugn o ro för att veta hur vi ska göra oså ..
Men är VÄLDIGT sugen , suttit o planerat lite vilket hus vi ska ha , o hur de ska stå isf , jaaa en massa har vi pratat om allihopa :)
OM vi skulle ta den tomten så får vi ju VÄRLDENS BÄSTA grannar , Ellie o Niko :) Kan ju inte bli bättre .. Tryggt o bra ! 

Varit o stekt lite fläsk med mamma ikväll också , måste ju bli brun också ! Man kännäer sig mycket , mycket fräschare !


Lill snuttan somnade för ett tag sen , Simon o Jens kollar film , o jag sitter i köket med tända ljus o har liten egen tid :) Rätt skönt faktiskt , var inte alls sugen på att kolla film ..

Alicia har varit riktigt busig ikväll , lekt o skrattat med Linnea en massa också :) Hon har gap skrattat när linnea har rullat en boll mot henne , lite roar små :)! Hon är så satans söt mitt lilla troll !


Sitter med Simon tröja på mig , MMMMMMMMMMH va den luktar gott ! Varje gång jag andas in o känner doften så pirrar de i magen , I´m in löööööööööv :D!


Nää nu snoka runt lite on the internet sen joina alicia , kanske kolla lite vänner :)!

God forsättning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0