Namnlös

Har pratat med Leif idag , från Älvsbyhus . Han hade fått nybyggnadskartan nu , så nu lämnar han in våra papper till ritkillarna , så snart kommer våran pärm på posten , så ska en massa papper skrivas under o skickas tillbaka :) Hoppas det hinns göra innan vi far !
Känns så långt bort med ändå så nära :)
Men jag kommer ha 120394875 utbrott innan vi har flyttat ! Efterosm vi bor i en två , trång o jävligt redan nu .. Saker överallt ! Tänk sen när Alicia börjar gå , o leker mer . Oj oj oj va trångt det kommer att vara .. Puuuh !
Men men , sen så har vi ju vårat egna hus , med mycket utrymme :)


Sådärja , då var pengarna växlade till resan , o solskyddfaktorn till Alicia är köpt .. Hittade lite kläder till sessan också , kan ju säga att de behövdes .. Har ju rensat ut ur hennes garderob idag , o det var mycket hon växt ut !

När vi sprungit klart på stan så mötte vi upp Elin o Dan på kebab huset o åt middag , riktigt gott var det !
Blev där en bra stund , satt o surra en massa , tiden bara sprang iväg , gick därifrån kl 7 o kom dit lite halv 6 :p

Svängde förbi konsum , köpte selmor och bananer , stannade hos mamma på kaffe :)
Där har vi varit hela kvällen ..
Sessan har fått bada badkar :)
Och jag o Simon har fått massage av mor ! Jäääävligt skönt o behövligt !
Hon var ju o köpte ett massagebord igår , så nu har vi lovat att vara hennes försökskaniner ett tag , men inte mår vi dåligt utav det :)! 


Inte visste jag att man helst inte ska smörja in barn under 1år med solskyddsfaktor ??
Även fast man sitter i skuggan kan man ju bränna sig !
Nog förstår jag att man helst ska ha täckande tunna kläder på dom , men på stranden då ??

Mamma har pratar med mommo idag , som är i Las Palmas nu , dom hade +28 , kl 6 på kvällen ! Fyyy faaasen va skönt , längtar längtar LÄNGTAR !


Tidig uppstigning i morgon ! Så nu måste ja försöka stänga igen ögonen o sova !
Vi ska vara utanför Hanna kl 10 , så blir det promenad till Babysången :)!
Mina två hjärtat sover redan så sött , ååh va jag älskar dom !


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0