Strutsägg

Ja då var de redan natt snart .. Dagen har bara swichat förbi .. Har haft fullt upp .
Men nu är hemmet städat . O maten blev riktigt god :) Men nog faan är de enklare att köpa Icas färdigjorda potatisgratäng :p Gott o enkelt .. 


Mannen i mitt liv är redan saknad !
Man ser han knappt då han har natt vecka :( Men man vet att när den är slut så kommer ledig veckan , den bästa veckan på hela månaden :)!
Att man kunde vara så kär , så lycklig , så stolt , de visste jag inte fören jag träffade han .
Han har verkligen visat mig vad äkta kärlek är <3
Han har visat mig att dom rosa molnen är en verklighet och inte bara ett uttryck ..
Jag älskar han så otroligt mycket !


Är riktigt sugen på att börja med LCHF eller GI , men kan inte riktigt bestämma vilket av dom ? 
Så om ni testat nått av de kan ni gärna lämna en kommentar om tips o råd :)  

Mamma sitter o säger att hon mår lite illa , HOPPAS att hon inte blivit smittad , inte konstigt om hon blivit de eftersom hon varit här hela tiden då ja varit sjuk ...
Jag känner mig också lite illamåenade , men tror de är för att jag har ägglossning , känns som att jag ska föda ut en strutsägg !! Den smärtan har då blivit värre efter man fött barn , känns ju nästintill som lindriga värkar .. HOFF

Ska blanda färdigt en välling o gå o lägga mig med min prinsessa , som redan ligger o sover <3


God Natt

/N

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag var oxå i valet och kvalet vilket jag skulle köra på men valde lchf och har kört de i 3 veckor på fredag.. Första veckan gick jag ner 2,3kg men andra veckan hände inte så mkt då jag fick mensen men får se på fredag om det blivit nå minus denna veckan..

Jag själv tycker att jag gjorde ett bra val och slipper sötsug och är aldrig uppblåst eller trött efter maten.. Däremot tycker jag det är svårt att veta hur mkt fett man egentligen ska äta för det ska ju varken vara för mkt eller för lite så man får prova sig fram lite.. Sen får man ju äta hur mkt god mat som helst och det finns en hel del godsaker man kan göra oxå om man blir sugen :)

Med lchf så måste man ju helt utesluta kolhydrater som innehåller mer än 5g kolhydrater per 100g och socker om man vill gå ner i vikt annars blir det nog motsatt effekt när man häver i sig så mkt fett :)



Men man måste ju själv läsa om båda och känna efter vad som känns bäst för en själv :)



Hoppas du fick lite hjälp på traven ;)

Kram

2011-02-02 @ 23:39:52
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-02 @ 23:57:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0