Soligt o grant

Härliga förmiddag :)!

Klev upp , gjorde oss i ordning , mötte upp Hanna o Carro + barn o promenerade till Babysången !
Var jätte mycke folk där , har aldrig varit så mycket folk som idag .. Men kul var det :)
Hoppas vi inte har fullt upp nästa torsdag , så vi kan fara på Babysången då också :p ..
Stannade kvar , fika o surra sen promenerade vi hem igen . Gick förbi mamma , tog med hon o vovvarna ut på en liten promenad sen gick vi hit till oss :)

Vilket underbart väder ute , soligt o grant !
Hade på mig Simons täcbyxor , faan så sköna dom var . Vill ha ett par nya , mina är så stora o pösiga .. Vill ha ett par riktiga täckisar !


Så nu sitter vi här vid köksbordet o surrar , jag ska börja göra iordning middagen , hemma gjorda köttfärsbiffar o potatis :) Oså hade dammsugarn behövt bli rastat , o tvätten vikas innan jag åker o jobbar, 16-21 .

Hörde att det skulle bli -1 på lördag , så tänkte att vi skulle ta o göra varmchoklad , limpmackor med falukorv o gå en promenad på isvägen :) !



Nu ska Alicia få lite lunch !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0