Lyckorus :)!

6 dagar kvar !


Haft en riktigt bra dag , o vilket underbart väder !
Hoppas att de håller i sig nu , att våren äntligen är här :) Vilket lyckorus man får när det är sånt här väder !

Har varit ute i 2,5 timma idag , Jag , Simon , Alicia o Ängla har varit o promenerat på isvägen , vi gick till gråsjälörarna . Suttit där o solat o bara njuuuutit av vädret !
Riktigt mysigt där , idag så var kioskstugan öppen , så dom s¨lde varmkorv , våfflor , kaffe o dricka :)  
Vi gick ofta dit förra våren , tycker det är så skönt att vara ute på våren !

På väg hem så hände en olycka , ängla fatsnade med tassen i gallerrampen på väg upp från isvgen , märkste ingenting fören vi kom till bilen , då såg jag att hon blödde från tassen ..
Hela klon hade farit bort , så hon blödde rätt så mycket , så tonni fick komma med blodstoppande .
Som tur var verkade hon inte ha ont , haltade inte heller ..
Tillslut när vi kom hem så fick jag stopp på blödandet  ! Mitt lilla hjärta :(

När vi kom hem så böt vi bara om och for sen till Leos lekland , där möttev i upp Ellie , Niko , Linnea o Tim :) Och där var vi i 3 timmar , tills dom stängde , vi var sist på stället :p
Men barnen (Simon o Linnea) fick verkligen leka av sig :) Linnea var dygnsur i svett :p .. Simon blev som ett barn igen , han hadenog roligare än linnea :) Hah ..
Jag åkte faktiskt också en massa :)
O Alicia var LIVRÄDD för bollbadet , när vi gick in dit så började hon o tokskrika o skaka :s Stackarn ..

Blev en sen middag på missmac för oss alla :)

Efter maten så gick vi hem .
Alicia har varit jätte busig hela kvällen , kiknat av skratt mest hela tiden :p Tänk om alla var lika glad som hon , skiner som en sol mest hela tiden :)

Nu har vi lördags mys , med tända ljus o jag sitter o smuttar på en cider :)
Vi ska strax se Big brother .


Fortsatt trevlig kväll alla :)!


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0