Höga toner !

God morgon !

-22 garder o strålande sol , tänk vilket härligt väder de skulle vart om de ade varit liiiite varmare ! Vill ta mig ut på en promenad nån jvla dag !

Sitter o ger snuttan frukost , äppelgröt med mosad banan :) Hennes favvo ..
Hon har suttit o övat på hennes skrikresurser , har skrikit så högt o ljust hon bara kunnat o sen har hon skrattat :p Kan ju säga att de har skärt i öronen , nästintill att de piper nu efteråt :p

Tror våran familjemedlem , (tvättmaskinen) håller på att gå sönder , den vill inte certifugera kläderna :( Dom är sjöblöta när de är klart , fast jag har certifugerat 2 gånger extra !


Justja , de jag beställt från ellos kom ju igår :)
Skorna var skiit fina , lite att de tröck i tårna , men det stod att hellre för små än för stora , för dom går tydligen ut sig ..
Och tröjan jag hade beställt var också jätte fin , men för stor , så måste skicka tillbaka o ta en mindre stlk ..
Alicias kläder passade perfa , förutom hilkan , den var för liten , men tänkte sätta dit en trycknapp extra :p


Ska gå o väcka Pappa S så vi hinner ses innan han far på jobbet !
För kl 1 ska jag o alicia gå till Hanna för att möta upp Lova som kommer med skoltaxin från Råne , ingen hemma där så hon fråga om ja kunde möta upp henne o vara där tills nån kommer , o självklart kan jag de :)!


Uppdaterar sen

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0