Glad morgon :)

God mo0rgon gott folk :)
Humöret är på topp idag , familjen är samlad :)
När jag är med mina båda hjärtan är mitt hjärta helt igen . Jag älskar er !


Har haft en riktigt skön natt ! Kände mig jätte utvilad nu när jag vakna kring 8.30 ..
Nu har vi gjort oss klara , o ska strax börja rulla mot Korpis , ska vara där till imorn bara ..
Simon jobbade sent igår , så därför åker vi idag :)
Det är ju en som ska komma o titta på skotern , så den kanske säljs idag ..
Känns lite trisst , men vi hinner nog ändå knappt köra nå skoter i år ..


Igår när humöret var som värst klädde jag på mig o Alicia o gick ut !
Hämtade mat på miss mac o gick till mamma .
Kollade tv , oså fick snuttan bada badkar , o de gillades som vanligt :) Hon kan sitta i timmar .. 
Där vi var tills Pappa S kom hem :O) Egentligen skulle Simon ha jobbat från 14-06 , men maskinerna stod stilla , så han fick komma hem kring 11 redan :) Ingen blev mer glad än jag :p ..


Nä packa de sista o sen börja rulla !


Hejsvejs .


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0