Fat and happy ? NOT

Har gjort taxfreen beställnigen nu :)


Haft en mysdag med mina fina !

Vi började dagen med att fara ut till skoterstugan i Sunderbyn , på skoternsdag . Var riktigt mycket folk och skotrar där ! Trisst att man inte själv hade en skoter , men det var kul ändå :) Träffade lite folk . Var där kanske i 1 timma eller nå ,
När vi var klar där så for vi o hälsade på Simons farbror med familj , i deras stuga i boden :) Mycket trevligt ..


Efter det for vi hem .
Middagen idag blev rester , jävligt goda rester , tacos :) Orkade inte stå o laga middag :p ..
Ikväll har vi haft mys , mamma har också varit här . Kollar Solsidan och Big brother , sitter fortfarande o tittar på bb :p Hehe ..

Jag o mor smet iväg o for o sola :) Behövdes , var några dagar sen sist .. Måste ju bli lite brun innan vi sticker till den riktigt solen :) Som är snaaaaaaart !!

Har kollat i garderoben ikväll , sökt kläder som ja ska ta med mig . Jag vill bara gråta ! Har INGA kläder att ta med mig .. Kläderna jag hade i sommras är för stora eftersom jag var hög gravid , och kläderna jag hade sommaren innan det är för småa eftersom jag var mycket smalare då .. SÅ VAD SKA JA DÅ HA MED MIG ???!
Ska gå ner till mamma imorn o kolla igenom hennes garderob om hon har någon fint som jag kan låna !

Vill verkligen bli smal igen ! Pleaaaace god , help me !





Nu ska jag snoka runt lite här på internet sen gå till sängen o mysa med min älskade dotter !

Godnatt !


Saknar dig älskling !

/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

förstår dig gumman, men du är fan inte fet. du är jätte fin precis som du är. och du har ju gått ner en massa!!

2011-02-28 @ 15:26:38
URL: http://najag.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Tack gumman . Men du vet hur det är när man inte trivs med sig själv .. Jag menar inte att jag är fet så , utan fet för att vara jag , förstår du ?

Finns många som är större än mig och inte tycker ju jag att dom är berg eller feta för det , utan som sagt , jag tycker att JAG är tjock för min egen kropp .. Svårt att förklara . Men HOPPAS ingen tar illa vid sig , för menar inget illa mor någon ..

2011-02-28 @ 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0