Fantasier .

För 7 månader sedan föddes min underbara , älskade dotter <3 Tänk va tiden går fort !


Just nu är de lugna puckar här på jobbet .
Var faktiskt inga problem alls att kliva upp i morse , o är inge trött nu heller ..

Lill snuttan har tjorvat ovanligt mycket i natt , vela ha tutten , o vela äta 03.30 .
Tur att Simon har sovit på min sida , men har ändå vaknat då hon har gnytt ..
Så här var det sist då jag skulle ut o jobba på morgonen , är som att hon kanske känner av de ?


Sitter här o fantiserar om huset, jobb o en massa annat ..
Hade vela byta yrke helt o hållet , kanske jobba med papper ? Eller bygg ? Advokat ? Ja nånting med BRA lön iaf ! Fast då ska man ju idas plugga också .. Vill så gärna , men vars är motivationen till det ?!?


15 dagar kvar tills vi åker till Las Palmas , längtar !
Få träffa min älskade pappa , småsyskon , jaa hela släkten !
Och framförallt , få komma ner till VÄRMEN , sol o bad !
Men samtidigt är jag jäääävligt nervös över att resa med min lilla prinsessa ..



Gå o göra någon nytta nu !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0