2011-02-11

Måste skynda mig o skriva , det är strömavbrott titt som tätt hela tiden ...

Hej hopp , gummi ... :p
De där va torrt .. Hah


Var ju hos läkaren igår med Alicia , det var en inflamation långt ner i luftrören , har börjat med ett virus och ifektion , men eftersom hon gått så länge med det har de blivit en inflammation ..
Så nu måste hon inhalera , 2 ggr per dag , aoiromir och pulmicort .. I minst 6 veckor ..
HOPPAS det går över nu !


Alicia har ställt sig upp själv för första gången idag :) I spjäsängen :)! Min duktiga tjej <3
Och humör har hon också , hon föröker få tag i mina örhängen , har stora "bling bling" , o hon riktigt skriker när hon inte får tag i dom .. O när man håller i armarna på henne så försöker hon ta dom med munnen :p Hahah
Pappas humör "hmmkkm" , hehe ..


Nu så kom gammel mommo o moffa , så nu blir de surr o kaffe :)

Sen ska ja o min älskade karl ta en bastu ihop :)!


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0