2011-02-10

God morgon alla !

Hann inte skriva nånting igår , kom hem så sent ..

På dagen igår så var jag hos frissan , o blev fin ihåret :) Riktgit nöjd blev jag , fast de blir man alltid så man går från världens bästa frissör :)
Efter frissan for ja hem , laga mat , o sen for vi o badade på Hertsöns badhus , Jag , Simon , Niko , Ellie o barnen . Badade i över en timma :p O barnen var så nöjda ..
Vi tog en bastu efter badet , skönt , men jag Alicia satt längst ner , medans Ellie o Linnea satt högst upp i bastun :p


När vi hade badat så ringde han med tomten o ville att vi skulle komma förbi på kaffe o titta på nå papper , o där blev vi till sent på kvällen , kom hem halv 12 ! Så va riktigt trött , efter badandet också !


Nu så har vi precis ätit frukost , ska göra oss klara för att åka på Babysången (äntligen) . O sen kl 13 ska vi till barnmottagningen o träffa en läkare , HOPPAS dom gör nånting nu , tar prover iaf !
Och sen far vi till korpilombolo , o är där till imorgon kväll :) Synd att Simon jobbade helgen , annars hade vi varit där hela helgen ..


Stressa iväg !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0