Nu är det nära ♥

4 dagar var till Julafton ♥


Jag är så jäklarns glad över vicket jag fått, känns så jävla skönt att få ett fast schema, veta HUR man jobbar och VARS man jobbar. Skönt att slippa springvicka ett tag! Oså får jag ju mer dagar till laslistan :)

Imorgon är första dagen, 7-16. Alltid lika nervöst o spännande med nytt ställe :)
Skulle egentligen fått gå en intro dag idag, men eftersom jag skulle till sjukgymnasten så kunde jag inte..
Fast hade lika gärna kunna gå, eftersom dom ringde o sa igår kl17 att min sjukgymnast var sjuk, o då var det försent att ringa till chefen o säga det .. Så typiskt ..

Fast då har jag hunnit med mycket idag :)
Först har vi varit hos läkarn med Alicia på morgonen, hon fick utskriver hostmedicin, o utslgen hhon har är torreksem.. Så ska fortsätta smörja med kortison salvan och minidermen, fick även dom på recept..

Sen for vi hem, o då fick vi korpis besök av Jörgen :)
Hunnit baka både kladdkakemuffins och havrerutor med blockchoklad täcke till jul :)
Tänkte även göra knäck men strösockret tog slut..

Jag, mormor o Alicia har vrit o julhandla all julmat idag också :) Så nu är det fixat!
Skönt att ha det bort gjort ..

När vi kom hem så slängde jag ihop en korvsoppa som jag o Alicia avnjöt till middagen :)


Ikväll har vi bara tagit det lugnt, matti kom på snabb besök o då passade jag på att gå ut med ängla, så slapp jag börja klä på alicia o dra ut vagnen ..


Nu sover prinsessan, o jag ska snart göra desamma! Behöver mina timmars sömn för att vara människa..
Känns som att jag inte fått dom timmarna på några nätter ..

Sitter o mumsar i mig vindruvor, så jävla goda!
Har sagt det förr o jag säger det igen, kvantum´s vindruvor is the shit!
Alicia älskar också vindruvor, så jag o hon har tömt en ask redan, o nu är jag inne på den andra :p Haha ..
Magen kanske kraschar för mig i natt :p??


Aja, god natt gott folk  ♥

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0