Shoppinghumör :)

Vilket underbart hörstväder vi har idag :) Hoppas på att vi får ha sånt här väder hela hösten! , men det tvivlar jag ju på ..

Har precis varit ut o promenerat med Ängla , i väntan på att dagis ringer oi säger att jag får hämta hem mitt hjärtebarn ♥ Idag fick vi bara vara med i några minuter o sen vinka hej då , o dom ska äta o sova där idag :)
Dom ringde när jag var ute o promenera att hon precis hade somnat , o att det gått jätte bra! Hon hade legat på madrassen helt själv o myst sig till sömns sa dom :) Stolt mamma ♥

Igår fick dom också äta lunch på dagis , men då fick vi äta med :)
Dom ser så stora ut när dom sitter runt bordet själv o äter sin lunch .

Har hunnit vara på ett möte på morgonen också , haft möte med våran kvalitetsansvarig :)
O innan det så for jag o älsko på mc donald´s o åt frukost ..
När vi satt o åt så ringde dom ut han på jobb , så direkt vi haft mötet så skjutsade jag hem han så han fick byta om , så nu är han på jobbet ..

Känns jäääävligt konstigt att sitta här hemma alldelens själv , utan barn o karl .. Bara jag o hunden hemma ..


Idag är det prick 27 dagar kvar till huset kommer :) Guuuuud så jag längtar , ska bli så spännande :)
igår var vi på shoppinghumör , så vi var o köpte kakel till köket , klinkers till hallen , o alla tillbehör som behövs till det , köpte även köksfläkten också , o en skrivare/scanner/kopiator :) Alltid bra att ha en sån hemma !
Så kan ju ta o tala om att det gick en del pengar igår :p
Shoppade lite kläder också efter vi varit o ätit lunch på österns pärla , våran familj o familjen Tandlund :)


Ska nog börja förbereda middagen så det är gjort , lär ha fullt upp ikväll .
Vi skulle ha haft en städkväll , men eftersom Simon åkte på att tjäna pengar till familjekassan så får jag ta det i egna händer :)
Plus att jag ska pyssla lite med med Alicias dagisbok så det blir klar.


Dom ringde nyss o erbjöd mig ett långvick på ett äldreboende till november , men eftersom simon också jobbar skift så måste jag få veta schemat . Fick veta det till 3 veckor fram , och det ser ut som att det krockar med våra schemat alldelens för mycket , så kommer nog få tacka nej :(


Nä nu ska jag börja skala potatis .


Hejsvejs /N


Kommentarer
Postat av: Tess

Går det inte att lösa på ngt sätt så du kan ta viket?

2011-08-31 @ 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0