Regnig dag till en rolig dag :)

Ja då har man även gjort denna regniga dag till en rolig o trevlig dag :)

Fick med oss mamma, lillebror o hans kompis på Leo´s lekland idag .
Så alicia har haft fullt upp o springa runt där , hon har sprungit runt med två bollar i handen o kastatdom , hämtat dom o kastat dom igen :) Suttit i "småis" hörnan o lekt också , hoppas studsmatta o åkt ruschkana :) Eller hur det stavas :p 
Hon har fått träffa Leo idag , var liiite skeptisk när han kom nära o vill till att börja gråta , men stod man en bit bort så dansade hon i famnen till musiken o titta på han :)

Testade även det läskiga bollbadet , hon har ju varit livrädd för det :)
Men idag gick det jätte bra , så länge hon stod upp , för satte man henne ner blev hon lite rädd o ville komma upp , så det tyckte hon var obehagligt . Men när hon stod upp så var det kul , kastade bollarna runt sig :)





Avnjöt en 15min helkropps massage i en massage stol där , medans Alicia lekte med mommo :) Var såååååå skönt ! En sån borde man ha hemma !


Alicia somnade som en stock i bilen , hann inte köra långt så sov hon :) Inte så konstig t, inte sovit nånting på hela dagen i busar för fullt på leo´s , så när vi kom hem så lyfte jag henne i sängen , o där sov hon då mint i 1 timma o lite mer ..

Medans hon sov så lagade jag middag - Ärtsoppa o plättar :)
O kan faktiskt STOLT tala om att jag bara fick kasta 2 st , o dom andra blev tamefan PERFEKTA :)!! Hah
När alicia vana fick hon äta potatismos o köttfärsbiffar eftersom hon inte är så stors fan i plättar :p
Fick äta lite själv också , så det resulterande i att hon fick ta en dusch efter maten :)


Kvällen har varit lugn .. Tittat tv o myst på ..
Haft kvällsbesök av Malin :) Trevligt ..


Hoppas på bättre väder imorn , behöver ej vara varmt bara det slutat regna är jag glad !


Alicia & Simon - Jag älskar er över allt annat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0