Tapeter , kakel o klinkers !

Aj aj aj vad det bultar o det bankar , har sån jävla huvudvärk , känns nästintill som migrän , all värk kommer no från nacken , för där har jag också en jävla värk !
När ja vakna i morse av att Alicia hosta , så kändes det som att huvudet skulle sprängas , lyfte över henne till våran säng , o som tur var så somnade hon om i 45 minuter , o det var verkligen behövligt !


Idag har vi varit o rantat runt lite , jag , alicia o mamma :)
Kollat på tapeter o varit på storheden på intersport , lappahl o coop .
Hittat en jätte fina tapet till alicias fondvägg , en rosa glittrig tapet , låter kanske inte så snyggt , men den var riktigt snygg ! Glittrar i vissa vinklar :) Tyvärr så var den ganska dyr , men som sagt är det ju bara en fondvägg , så vi får se hur vi gör ..
Tänkte först sätta en skit snygg randig tapet , men vi bestämde att fört har vi en enkel rosa bara , sen när hon blir större så gör vi något roligare :)

Har även inhandlat ett par jätte fina gummistövlar på coop till Alicia idag , 75 kr :) Som hittat !



När vi kom hem slängde jag ihop en pannkaka .
Medans den gjorde sig själv i ugnen gav jag alicia resterna från igår , köttfärsbiff o potatis , eftersom hon inte är så förtjust i pannkaka , tror våran tjej kommer att bli kräsen :p Som sina föräldrar ;)

Satt o prata om huset när vi satt o åt middag , hur vi ska lösa vissa saker smartas , vilka möbler vi ska inhandla , hur mycket vi ska ta för alla möbler vi ska sälja , osv . Blev lite kokare , men så svårt att veta hur man ska ha det när man bara sett huset/planlösningen på ett papper .. Kommer bli mycket enklare när vi ser det i verkligeheten .
Jag har sååååå många ideér , kommer bli så snyggt :) Om det går dvs .


Efter middagen for vi iväg alla 3 o kolla på kakel o klinkers , o hittade även en tapet till våran fondvägg i sovrummet , o så klart var den också dyr ! Men jävligt snygg ..
Hittade klinkers också som vi ska sätta i hallen , riktigt snyggt va det , o hör o häpna så var det på kampanj också :) Det visade sig efter vi bestämt oss för det , o det är inte ofta det händer , för det brukar vara så att det jag o simon fastnar för är ALLTID det dyraste , slår aldrig fel ..
Har även bestämt oss för att ha VITT kakel med SVARTA fogar :)! Kommer bli skit snyggt . Tror vi ska ha ett kakel med fasade kanter :)

Förresten , har jag berättat att vi fick papper igår om att huset kommer den 27 September ?!
Åååh så spännande , längtar :)



Ikväll har vi bara haft det mysigt o tagit det lugnt . Hela familjen har varit samlad i soffan o kollar på filmen Trassel ♥ - Jätte bra familje film !
O när den ar slut så kollade ja o Alicia på madagaskar , o till den somnade hon , så nu sover hon så sött ♥
Den är inte slut ännu , så jag sitter o kollar på den , samtidigt som jag skriver här :)




En bild på prinsessan , men sin fina klänning hon fått av fammo , som jag berätta i en tidigare inlägg . då jag lova att det skulle komma en bild på den :)


Kolla hur hon står med benen :) Står ofta så , så gulligt ♥



Ska strax gå o sova , orkar inte vara uppe längre med denna huvudvärk !
Måste ställa väckan på 8 imorn , ska ringa VC om Alicias hosta ...
Tydligen många som har denna hosta , o den sätter sig tydligen långt ner så man måste äta pencilin . Så ska höra hur det är med gummans hosta , eftersom den inte vill gå över eller bli bättre !



LOVE ♥


/N

Kommentarer
Postat av: faster

gud så söt lill-gumman var i stövlarna =)

2011-08-16 @ 23:44:18
URL: http://elliebelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0