Kräftskiva

Vi hade en jätte trevlig o mysig dag/kväll igår med familjen Tandlund ♥

Förmiddagen spenderade vi på Hertsödagen , där var det loppis , musik o karusell o en massa annat :)
Fynade faktiskt lite på loppisen , ett par fodrade stövlar till Alicia för 20 kr , 3 böcker till alicia för 35 kr , 4 st fiskedrag för 50 kr(nya) , o en "gubbkruka" för 10 kr :) Altid lika kul att fynda ..

Eftermiddagen o kvällen spenderades ute i Rutvik hos Ellie o Niko .
Kräftskiva o grillat till min kräsna sambo o till barnen :)
Var riktgit gott med kräftor , jag o niko var dom som åt mest :p För Ellie gav upp med skalandet :p

Barnen hade fullt upp med att leka o busa :)
O dansa till Eric saade :p Lyckligast var nog Linnea , som verligen ÄLSKAR han :)
Efter glassätandet så fick Tim o Alicia ta ett bad , för alicia hade glass ända in i blöjan ..

När barnen hade somnat så satte vi oss ute på altanan , eller Alicia var också med oss där en stund , sen somna hon . Natt uggla som hon är :)  
Dom hade inandlat en infravärmare , o tur det , annars hade vi nog fryst ihjäl , var nog kallt med dom :p
Hade jätte mysigt där ute , med tända ljus - det är det enda positiva med höst , att det är så mysigt när det börjar mörkna o man kan tända ljus :)
Blev en massa surr mellan himmel o jord , o dom andra tog sig några drinkar , men själv höll jag mig till vatten eftersom jag åkte på att vara chaufför :p ..

En påpälsad liten dam igår kväll ♥





Legat o myst i sängen länge i morse , det är så mysigt ♥
Har ätit frukost för en liten stund sen .
Nu ska vi göra oss klara o börja rulla mot Kalix , fara till Simons mosters stuga o hälsa på dom där :)

Sen hem så simon får vila innan han går ut sin första natt efter 4 vckors semester .
Shit va dom här 4 veckorna har gått fort !
Planerade så mycket att göra , men det enda vi gjort är att varit i sthlm i 8 dagar , sen har vi bara tagit det lugnt . Men skönt det också !


Nä nu har jag inte tid att sitta här mer .



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0