Inredning

Haft en mycket trevlig dag i Kalix , med god mat , fika o en massa surr .
Alicia har som vanligt haft fullt upp med att charma alla :)

Kom hem sent , kring 7 ..
For förbi ica maxi o köpte hår spray , eftersom jag glömde mitt i korpis , o kan fan inte vara utan det !
Så har fått gå ner till mamma nu i 2 dagar o låna spray innan vi farit nånstans :p

Plockat o tvättat 2 maskiner har jag också hunnit göra ..
Tänkte dammsuga , men det tar jag imorn istället , kanske dammtorkar också om jag ids :p
Egentligen hade hela lägenheten behövts STOR städas , o då menar jag HELA lägenheten . Alla skåp o garderover behvs rensas o städas i , för dom håller på att förfalla ..
Men tror mycket beror på att man vet att vi flyttar snart o därför ids man inte bry sig hur garderobera ser ut , o alla jävla skåp ..


Haft söndagsmys ikväll ♥
Jag har haft en skål med chili nötter o alicia hade en egen skål med majskrokar :)
Hon tyckte nog det var roligare att plocka ur o i dom i skålen , men alla blev uppätna tillsut :p
Vi har mumsat i oss jätte goda vindruvor också , hon älskar verkligen vindruvor , som sin mor :)
Nu ligger hon här breved mig i soffan o sover , hon somna i min famn , o det finns inge mysigare ♥

Hon har ett litet utslag på kinden , en röd ring , torr är den ..
Har frågat några som tror att det kan vara ringorm ..
Ska ringa o höra med VC imorn vad det kan vara och om det måste behandlas ?
Så här ser det ut ..


..



 Hittat så jävla fina tavlor som jag bara SKA ha !! (b.la kök tavlan)


- I ROSA



Är så mycket man vill ha då det gäller inredning o små pynt , hade kunnat handla ihjäl mig .
Vissa sager är ju egentligen helt onödiga o som man klarar sig utan , men jävligt fina :)
Men då sitter det ju i pengarna .. Hade behövt vinna lite , för det är så mycket jag vill ha :)!
Kommit på en massa smarta ideér till huset , mest till köket , tror det kommer att bli skit snyggt :)






Nä nu ska jag gå in o boka tid för massage , har fortfarande inte använt upp presentkortet som jag fick av min älskade sambo i julklapp :p
Men nu är det verkligen behövligt , har sån jävla ont i nacken , känns nästan som att jag fått nå knutor i nacken .
O i korsryggen har jag också ont ..
Så det ska bli jävligt skönt med massage :)
Blir att gå 1 gång i veckan i en månad :)



God natt alla ♥


/N





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0