Nu är det beställt ..

Nu har jag beställt en vinter overall till alicia , och ett par handskar .
Har velat o velat mellan olika overaller . MEN nu har jag tänkt praktiskt o smart.. Inte prioriterat snyggheten ..
Var så sugen på att köpa kappahl´s tjej overall - kax , men den hade fått sämst på testet ..
Den som hade fått bäst var didriksons , men tyckte den var dyr ..

Så den blev en rejäl o bra , vattentät o till bra pris ! - Ett särskilt utvecklat tyg som är vattentätt och som andas.
På utsatta ställen är sömmarna tejpade med en specialtejp som håller vätan ute.

Avtagbar huva . Dragkedja med skyddande slå. Reglerbar resår i midjan. Två bröstfickor med dragkedja, två benfickor och en ärmficka med kardborre. Ribbad mudd i ärmsluten. Resår och hälla under foten. Reflex. Yttertyg i polyester. Vaddering i polyester. Blankt nylonfoder. Fleecefoder på insidan kragen.
O så klart var den ju fin också :)
Bra att den var svart med rosa detaljer , är nog mest praktiskt :p




Så nu är det mössa , vinterskor , gummistövlar , underställ och ett par galonhandskar kvar att köpa :)
Dyrt med barn :p O tänk sen när man har fler .. Puh gäller att spara pengar :p



Har precis spelat maxi yatzy(tvångs) med Simon , Linnea o svärmor , o busungen Linnea vann överlägset !
O ingen än mer lycklig o stolt än hon :) Hon går o säger att hon fick fullpott :p


Nä nu rasta musen o gå o sova med mina 2 underbara hjärtan , som betyder allt ♥ - Jag älskar er !

Kommentarer
Postat av: Ellie

helt rätt tänkt, jag ska också köpa den både till Tim & Linnea =)

2011-08-12 @ 09:05:31
URL: http://elliebelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0