Myspys ♥

Vilken skit väder det var idag då , men det är inget att hänga läpp för .
Jag o Alicia har haft en lugn o mysig morgon , först lega o myst i sängen en stund , sen klev vi upp , åt frukost sen har vi myst på i soffan o tittat på pippi :) ♥ 


Nu leker hon med alla sina leksaker o jag passar på att skriva några rader här .. 

Har förberett inför middagen idag också , skalan o tärnat potatis o tagit fram kycklingen .
Det blir kyckling paket i ugnen :) Mumma ..

Ringde VC imorse ang alicias hosta , dom tyckte vi skulle avvakta , eftersom hon inte har nå feber eller är hängig , dom förlängde receptet på molipecten , så ska fara o hämta ut det sen ..
Så håller vi tummarna att det försvinner , o inte håller i sig i 3 månader som sist .... 


Huvudvärken o nackvärken har ej gått över , har inte lika ont i huvudet idag , men det kommer säkert tillbaka .. 
Hade behövt massage ! 
Får inte tag på dom på Bodytech , där jag har presentkort . 
Man ska ringa o boka tid men mobilen är av , o internersidan nerlagd , for in till stan för att kolla så dom inte gått i kk , men lokaen är kvar o det sgtår ingen om det ... 
Kanske bara har semester ? Men då tycker jag ju att man kan lämna et meddelande där dom säger det ! 


Nä nu jävlar tutar det :)! - Men inge svar ....



Justja , kommer en tjej o kollar på våran lägenhetn ikväll ..
Så måste städa upp lite :) Fast som simon o mamma sa igår , vad finns det att städa , du städa ju i förrgår :p Haha .. Men knäpp som jag är ska det städas igen !



Jag o snuttan ska göra oss i ordning , sen gå ut med ängla ..
Får se vad vi ska göra av denna dag ?
Enda vi har inplanerat på dags schemat är att fara o lämna nå papper på luleåel , och fara till trend for home o lämna tillbaka kakelplattorna o klinker som vi fick låna igår , o beställa det klinkers vi ska ha :)

Det som är att vi inte bestämt oss om vi ska klinkra hela hallen eller bara en liten bit . För att kunna utnyttja alla utrymmen så måste vi nog kakla hela , har ganska liten hall o  bara 2 små väggar att ha byråer på . O kaklar vi bara halva så går det inte att ha nå där eftersom det blir nivåskillnad i golvet , o då står byrån snett :p



Have a nice day !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0