Mys dag med min prinsessa ♥

Haft en mysdag med min älskade prinsessa ♥

Började morgonen med frukost , eller jaa , jag år frukost o Alicia åt ost , jo fick i henne en liten yoghurt också :p
Hon har börjar bli lite tjorvig när det gäller mat . Hon verkar ha kommit in i en period där mat inte alls är gott ..
Från att ha varit matfrisk till att inte vela äta , hoppas det går över ..


Efter frukosten slog vi på en film o mös i soffan en stund , sen hade hon inte ro att sitta i mammas famn nå mer så då gick hon ner o lekte :)
När vi slappat ett bra tag så tog vi på oss kläderna o gick ut på en kort prommis med Ängla ..

Lagade lunch , ägg , korv o makaroner till Alicia , men fick bara i henne nån tugga , sen var det bra .. 


Middagen idag var inte så avanserad, rester för min del , men det gör mig ingenting , tacos är så jääkla gott !
Till Simon gjorde jag samma mat som alicia fick till lunch , enkelt o snabbt !

När S for iväg till jobbet så satte vi oss o rita , så Alicia har ritat sin första teckning , alldelens själv :) - Som ska ramas in :)!
Kul tyckte hon det var , men händerna var lika färgglada som pappret :) Som tur var så gick det bort i duschen .

Har även kort en IKEA -handlingslista , passade på när Alicia sov :p Suttit i lugn o ro o tänk igenom vad som behövs o vad som ska köpas .. Det blir dyrt kan jag ta o tala om , puuuh ....
Fast då säljer vi ju våra möbler , så där får vi ju in lite pengar till dom nya :)


När vi ritat klart så tog vi oss en dusch , ordnade till oss o gick ner till mamma .
Där var tonni , lillebror och Tonnis andra son , som jag aldrig träffat , o som han bara träffat få gånger i sitt liv .
Så det var väldigt kul att få träffa han :)

Sen så tog jag o Alicia en cykeltur till konsum för att handla lördags godis :) Tänkte om vi cyklar dit kanske jag inte får lika mycket ångest när ja äter godis .. Men tror ni det funka , öööh näe .
Alicia satt så nöjt där bak :)
Stannade på mommos gång o gunga innan vi gick hem för att hämta ängla o ta kvälls rastningen :)

Ikväll har vi haft lördags mys , med tända ljus o kollat ice age 2 . 
Alicia fick en egen liten skål med godis , trodde hon skulle äta allt i ett naffs , men icket det . Hon tog en o en , så gick hon o lekte en stund sen tog hon en till .


Nu ska jag smaska i mig några popcorn till , sen ska jag gå o lägga mig i sängen o läsa Vi föräldrar som jag köpt idag .


Bilder från idag ♥









LOVE
/N

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för möbler ni ska sälja?? :)

2011-08-21 @ 10:16:19
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0