Min prinsessa ♥

När jag vakna i morse så insåg jag att idag är det prick en vecka kvar tills min lilla prinsessa som nu blivit en stor prinsessa börjar dagis ! Låg o hade ångest länge , tänkte på att jag inte kan vara med henne 24/7 som jag alltid varit . Kommer vara jobbigt tills man vant sig ..
Sen är det säkert en annan sak , när man börjar jobba o kommer in i en rutin . Men tror att jag kommer tycka det är jobbigt till en början .
Att inte kunna ringa 1 gång i halvtimman typ o fråga om allt går bra , som jag gör när någon varit barnvakt :p Hah ..

Allt kommer nog att bli jätte bra . Hon kommer att tycka det är jätte roligt , det är bara jag som är så hönsig :)


Den här veckan är en Alicia vecka , all tid ska ägnas åt henne ♥
Nog för att all tid går alltid åt henne :) Men denna vecka ska det bli extra mycket :)


Nu på morgonen har vi haft en mysmorgon , legat i sängen o bara gosat , hon har legat på min kind o varit riktigt go :) ♥
Men sen när hon piggnade till o ville vara go med pappsen så var vi tvunga att kliva upp , så hon inte väcker han , som jobbat natt i natt ..



Försöker inga o boka tid till den där massagen , men mobilen är avstängd , o internetsidan är nerlagd . Inte fan har dom väl gått i KK ??!!!
Isf har ju penganra bara brunnit inne :( ..
Måste fan fara in till stan o kolla om dom har öppet ......



Nä nu forsätta städa , dammtorkat o nu ska jag dammsuga , tog bara en liten paus ..




/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0