Inskolning - tapeter - bäbis

Gick kanon bra idag också på inskolningen :)! Började o leka direkt vi kom in på dagis .
Linnea var också med idag :)
Idag så fick vi gå ifrån , så då passade vi på att gå när det var fruktstund .
Så jag sa hej då , o alicia sträckte först armarna , men när jag sa - ska du säga hej då till mamma , så vinkade hon så glatt o gav mig släng pussar :) ♥

Vi fick sitta i fika rummet o vänta tills dom kom o hämta oss , efter va 35 minuter .
O det hade gått jätte bra , Alicia hade inte alls bytt sig om att jag gick , eller sökt mig efter en stund , stolt mamma ♥ Men samtidigt tråkigt :(


For på ica maxi när vi var klar där .
Jag , Ellie , o barnen .
Köpte galonvantarna o 2 mösor till alicia :)
Barnen fick äta lunch där efter vi handlat , varmorv med bröd .

När vi var klara där så for jag o alicia in till stan , till lulebo o mötte upp mamma .
Har hjälpt henne att välja tapeter till Osacars rum o hallen :) Kommer bli skiiit snyggt när hon får klart allt där hemma , vi har planerat en massa :) Måste bara ta en tripp till Ikea o shoppa loss lite , både till vårat hem o till mammas :)
For även till nordsjö , där hittade jag ÄNTLIGEN en fondväg till våran sovrum :)


Ikväll har vi haft fin besök av finaste Elin o lilla isabelle ♥ Oj oj va jag saknat dom .
Har inte kunnat träffa dom eftersom Alciia varit förkyld , men nu äntligen !
Så liten o så söt :) Alicia var lite reserverad först , men sen var hon go o gav pussar till henne :) Hon var jätte försiktig när hon skulle vara go , kul att se :)
Mamma har också varit här ikväll .
Vi har suttit o tittat på true talent , alicia dansa o digga också till det programmet :) Allt med musik älskar hon! O snosat på bäbis ♥ o så klart så blev det en massa surr mellan himmel o jord .





När alla for hem så satte jag o alicia oss o titta på livet på BB , o grät en skätt i vanlig ordning ;p O bäbissjuk blir man ju verkligen , speciellt när man fått snosa på bäbis ikväll :)
Nu märker man ju verklgen att Alicia blivit en stor tjej ♥




Nä fan , nu är jag uppe på övertid !



Kändes som att det blev ett hattigt inlägg , men det får vara så ..
God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0