Höst väder , blääää

Vaaa faaaaaan , skrev ett långt inlägg , o när jag ska puplicera det så loggas jag ut , o det sparades INTE på utkast !!
Ja då börjar vi om då .....

God morgon !

Sitter o äter frukost med min underbara & älskade dotter ♥ - som just nu vägrar att äta sin gröt , o som pekar på smörgås hela tiden , så nu sitter hon o äter en limpmacka med exrta smör o en ost skiva , men det ser kul ut när hon äter . För först äter hon upp osten , sen slickar smören o sen äter hon upp smörgåsen , beroende på vilket humör hon är på , annars så gör hon småbitar o slänger ner på golvet .. O det humöret är hon på idag !
Får väl ge henne en mannafrutti till frukost , det brukar slinka ner (tänkte jag), men icket det heller , 3 tugger sen var det stopp ..
Så då får hon vara utan .. Får försöka senare igen .


Trisst väder idag igen , så vad ska man göra av denna dag ? - Jävla skit höst väder !
Lust att fara på Leo´s idag , men får inte med mig nån . Kanske tvingar med mig mommo/mamma , hon kan gått följa med o springa, leka av sig lite ! ;)

Men innan vi gör nånting denna dag så ska vi mysa i soffan framför en barnfilm , och leka lite ♥ Så mysigt att ta det lugnt på morgonen o bara mysa på ! 


Igår så for jag o hämta upp momma , for in till stan o tog oss en fika - Räkmacka , mumma :) 
Sen gick vi i nåra affäer . 
Efter det for vi till trend for home för att lämna tillbaka det vi lånat . 
O då tipsade dom mig att inte köpa klinkers nu , utan vänta till nästa vecka , för då har dom även rabatt på fogarna - Det var ju jäkligt snällt sagt :) Så så väntar vi , för 25% rabatt är ju ändå bra rabatt ! 
 
Tillmiddag så fick alicia ett eget litet kycklingpaket , o det gillade hon :) Maten alltså :p ..
Funderar om jag ska ta o göra den klassiska torsdags middagen idag - Ärtsoppa o plättar . MEN som jag sagt förr är jag inte så bra på plättfronten , det är ju Simons uppgift , men eftersom han sover så kanske jag ska ta tjuren i hornen o steka plättar !

Stackarn har 3 nätter kvar , av 7 ! Plus att på lördag jobbar han enn monster pass , från 17-06 !

Blev en sen kväll igår , fastnade framför tv:n , först såg jag livet på bb - o grät så klart !
Sen såg jag Celebrity rehab with Dr drew - o gröt lite till ! Plus att efter det programmet så var det ett special program , live , där man fick träffa alla som varit där o se hur det gått för dom .. Så därför kunde jag inte slita mig , var så intressant .




S fick veta igår att han ska få jobba helg natt , dvs bara jobba helg i några veckor :)
Synd att han inte fått det innan , eftersom jag ska ut o jobba nu , hade varit kul o vara ledig tillsammans , för nu blir det att jag jobbar veckorna o han helgerna :(
Men det positiva är ju att Alicia inte behöver gå lika långa dagar på dagis o inte gå alla dagar heller :)
Och det bästa är ju att då är han ledig när huset kommer :)


Hah alicia är såå himla söt , hon springer runt här o söker tutten :p
Jag frågade henne - Vars är tutten ? O nu söker hon för fullt :) ♥
Kommer med en studsboll istället :) Hennes favvo leksak !



Va tusan , ser ju att det är surströmmingspremiär idag , åååh va gott !
Vem fasiken ska jag få ät äta det med mig då ???


/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ena föräldern är hemma får man bara ha Max 15 h i veckan, dvs 3 h om dagen :)

2011-08-18 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0