Goddag :)

Goddag alla läsare :)!


Sovit riktgit skönt i natt , fast vaknat 2 ggr av att alicia varit ledsen , men bara behövt ge henne tutten så har hon somnat om .
Men på morgonen så tog vi henne till våran säng , hon har haft lite svårt att andas , låtit som krupp andning typ ..
Nu är det mycket bättre men är fortfarande tok förkyld , o det är stackars tim också .. Så säkert nått som går ..
O mer förkylning lär det bli eftersom dom börjar dagis om 2 veckor :s ..

DAGIS - Jaaa vad ska jag säga ?? Ångest ångest ångest ...
Från att ha varit med min prinsessa 24 timmar om dygnet till att ha henne ifrån mig några timmar per dag , hur ska jag klara detta ?
O att någon annan ska ta hand om våran dotter känns konstigt .. Det är ju JAG som ska ta hand om henne på dagarna o VI när simon inte är på jobbet .. Så känns det .
O det jag tänker på mest är att tank om hon sätter små sten i munnen utan att dom märker nått då dom är ute o leker (eftersom hela dagisgården är täckt i små sten), ja en massa tankar går runt i huvudet ..
Men det kommer säkert bli jätte bra , hon får kompisar o få leka hur mycket hon vill :) Tror hon kommer att gilla dagis :)



Nä nu ska jag gå o vara med min karl o barnen , ellie vilar o dom andra är o handlar , såvi har fullt upp med 2 busiga barn , Alicia o Tim , just  nu står båda o dansar till mora träsk , så då passa jag på att skriva lite här :)


Jo förresten , kom på lite mer grejer som ska säljas ..
Våran fina barnvagn - Emmaljunga citycross - Svart med bruna detaljer o små älgar inne i sufletten. Sittvagn men med en mjuklift till.
Våran diskmaskin - En smal modell
Och våran micro - en svart ..

SÅ ni som behöver eller vet nån som behöver säg till ;)



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0