Effektiv!

Kan börja med att svara på kommentaren :
Nej det krockade alldelens för mycket , hade det varit nån dag som krocka hade det gått att lösa ! Men det blir bättre efter oktober :) Så jag får vänta o hoppas på att få ett till vik :)


Alicia sov inte så länge på dagis , i ca 30 min . Men det hade då gått jätte bra på dagis idag . o ätit bra hade hon också gjort :)
Efter dagis for vi hem till Ellie o Niko , så fick busungarna leka av sig , o det var bara förnamnet av vad dom gjorde , lekte för fulla muggar ! O dansat förfullt har dom gjort också , våra gullungar ♥

Mamma o Lillebror har varit här o ätit middag , Mousakka . Men den blev INTE god om ni frågar mig , var lat o gjorde på en sån där påsmix , o den kan jag inte rekomendera . Men matgästerna o Alicia gilla de , så det var ju bra iaf :)


Har varit vädligt effektivk idag :)
Dammtorkat , dammsugit , skurat , tvättat o pysslat med Alicias dagisbok :) Så nu är den klar , hade kunnat hålla på i flera timmar , o göra den tjock som en bok :) Men vi fick bara 3 papper vi skulle använda till den .:p
Funderar faktiskt på att göra en scrap boocking , eller hur det stavas :) Men en massa bilder från Alicias dag 1 till nu :)
Fast börjar ju jobba nästa vecka , så kommer nog inte ha den tiden :p ...


Hoooh vilken halsbränna jag har :( Nästintill att jag börjar må illa .. Inge kul alls ..


Nu ska pensionärerna - Nathalia o Simon gå o mysa ner oss under täcket o fortsätta se Breaking news :)

God natt ♥

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0