Den stora dagen ♥

Då har även denna dag bara rusat iväg .




Men det har varit en väldigt speciell dag , för min stota tjej har börjat dagis ♥
Det gick hur bra som helst , dom lekte på där .
Vi var ungefär en timma , o ska vara det resten av veckan .
På onsdag ska vi gå igrån i ca 15 min , torsdag ca 30 o fredag 45 min , så det ska bli spännande :)
Nästa vecka på onsdag ska vi vara där en liten stund , o sen ska vi mamor/pappor gå hem . Då ska dom vara ute , äta lunch o vila , sen när hon vaknat så ringer dom så jag får hämta henne .
Det är jag mest nervös över , att lämna henne helt o hållet . Men det kommer att gå bra , för hon verkar då trivas där ♥

När vi var klar på dagis gick vi till Rutvik´s café - Bygårds , där unnade vi oss varsitt go fika , jag , simon , ellie o banen :)
Ett himla mysigt fick , faktiskt första gången jag varit där ..
Blir farligt sen när vi flyttat dit , för då har vi det nära ! Tänk så gott med färskt bröd till frukost ;) Det är min svaga punkt , brööööd ! Fika är jag inte alls lika mycket för .. Men så klart är ju det också gott :p


For o visa upp bilen på opel när vi for från rutvik , så vi får bilen fixad nångång efter påbackninen . Kilen har haft semester som hade hand om det ..
Efter det for vi en snabbis på ica maxi o handla lite , försökte hitta nå galonvantar till snuttan , men fanns inga bra .
Så måste vara o klpa ett par innan nästa vecka , eftersom dom ska vara ute då !


När vi kom hem så började jag med middagen . Idag blev det kyckling i ugn med klyftpotatis o 3 peppar sås , mycket gott :) Lillebror var också här o åt .
Han kom direkt efter skolan , så det var trevligt . Men han somnade på soffan ganska fort :p Stackarn var helt slut efter första skoldagen , eller var nog uppstigningen som gjorde han trött :p
Har också känns hur trött jag varit hela dagen , är inte alls van att kliva upp 7 ! Fast då somnade vi jäävligt sent igår , tror klockan hann bli 2 ! Så var ganska möör när klockan ringde i morse ..

Varit på en cykeltur ikväll också , destinationen var preem , för att posta ett brev . Men när jag cyklat några hundra meter så kom jag på att jag glömt det förbannade brevet under vagnen , så det var bara att cykla tillbaka till mamma o hämta det , sen när jag var på väg igen , så hann jag till ungefär samma ställe så somnade Alicia , o stackarn bara hängde med huvudet , så då vände jag igen , la henne i vagnen så fick hon sova där ett tag :)
Medans gick jag in till mamma o satt o bläddra i IKEA katalogen , som alla tydligen fått utom jag .
Ååh va det finnt mycket snyggt där !
Fick även en liten nack massage , himla skönt , o välbehövt ! Tack mamma ♥



När vi kom hem så gick vi en kort prommis med ängla så hon fick kvällsrastas , o sen gick vi hgem o tog oss en varm dusch .
O efter det så har vi bara suttit o myst i soffan , alicia har också varit helt slut idag ♥



Nä nu måste jag sova , slumrade till lite när jag sövade alicia , så nu är jag inte lika trött längre , inte bra !


LOVE !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0