Bäbisfeber ! :)

Idag har vi fått träffa o snosa på Elin o Dan´s prinsessa :) Hon var så gudomligt söt o gosig ♥, att alicia har varit så där liten är helt ofattbart , gud va tiden går fort , o vad man glömmer ! Man kände sig helt stel när man skulle hålla i det lilla livet ♥
Man fick ju inte det minsta bäbisfeber , nääärå :p Livmodern skrek :)! Hah ..

Alicia var verkligt fascinerad i hon , satt försiktigt o kände på hennes små fötter o tår o ville nästintill smaka på dom :p Men det kom några tårar o rop efter mamma när jag höll i henne , men när hon fick sätta sig breved oss så gick det över :)


Innan vi for ut till Elin o Dan så var vi ju så klart på storheden o shoppa bäbis kläder o en gullig liten rosa kanin :)
Hade kunnat köpa hela bäbis avdelningen , såååå gulligt med så små kläder :)

Var även på barnenshus o kollade på vagnar , är sugen på att köpa en ny vagn till Alicia ..
Har varit inne på att köpa en Brio race , men nu tror jag att jag är mer sugen på en Emmaljunga scooter :) Den ser mycket skönare ut att sitta i :p .. Så om vi köper en ny vang blir det nog en sån :) Men vet ej vilken färg ännu ..
Kollade även lite på syskonvagnar(för skojskull) , o där fanns en skit smart , som du kunde göra till en vanlig en sits vagn , med två klick tog du bort ena delan o vipps blev det en enkel vagn :) Skit smart ..


Kvällen har spenderats ute i Rutvik , for dit för att det hade kommit en massa massor till våran tomt , så en kompis har varit där o planerat ut tomten lite idag :) Så nu är den nästintill jämn o fin , o ser ut som en tomt :)

Ellie bjöd mig på en otroligt god glass drink , även kallas DBC , fast en fejkad sådan :p Men god var den ! Jag som lärt henne göra den , men den blir fan godare då hon gör den :)
O hon tog nått glas rosé , så vi har suttit ute på altanen o surrat en massa , o halft fryst ihjäl :p Men trevligt var det ..
Alicia har varit jätte busig o gått på högvarv hela kvällen :)


Puuh , hur ska detta gå imorn ?
Jag har redan börjar oroa mig o få tusen tankar i huvudet ..
Tänk om det händer nått när vi är på LK , oså får inte mommo tag på oss (eftersom det brukar vara ganska svårt då det är så upptagen på nätet vid festivaler)
O hon har aldrig kört en automat bil i hela sitt liv , så hur ska hon då ta sig om det skulle hända nått ??
Jaa o många tankar till .....
Men det är säkert många mammor som är oroliga o nervösa första gången dom ska "lämna bort" sitt barn :)
Hur ska jag överhuvudtaget kunna slappna av imorn ?



Nä nu rasta musen o gå o sova :) - Krypa ned under täcket med karln i mitt liv ♥




EWA- Jo visst är det kul men sånna mini semestrar :) Man borde unna sig dom lite oftare egentligen !
O ännu roligare kommer det ju att blir när barnen blir större , o man far på legoland , eller skara sommar land o sånna grejer , när dom verkligen får ut nånting av det , o kommer ihåg det :) Sånna saker jag jag verkligen se framm emot , o ska verkligen försöka göra sånna roliga saker :)
JO hon ör verkligt söt när hon föröker säga sitt namn :p
O idag har hon sagt det flera gånger , direkt hon ser nått hon vill ha, exempel alla leksaker på barnenhus säger hon - iiischias :) Låter sjukt gulligt :)



/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0