YES YES YES !

Det är så underbart att vakna av att Alicia står i spjälsängen o tittar o föröker prata med oss , sen när man tittar på henne så börjar hon o skratta :)
O hon har börjat ställa sig mot saker nästan hela tiden nu :)





Va är detta för skit väder ?
Ja , simon , Alicia o vovvarnqa var ute o promenerade , så började det tregna helt plötsligt .. Så det var ju bara o vänta , ingen utav hundarna gillar när det regnar , man får nappt ut dom , o den minsta (Lillan) vill knappt gå på backen nu när det är slask , hon försöker o gå på snökarmen :)

Passade på att storhandla nu nör det ändå var så dåligt väder .. Så nu är de gjort , äntligen !

Nu sitter vi o väntar på att Ellie , Tim o svärmor ska komma förbi på kaffe .
Alicia har precis somnat i sin säng , såg att hon var trött , så testade lägga ner henne , men var tvungen att gå in 2 ggr o ge tutten o stryka henne åp kinden i nån sek , sen sista gången när jag gick ut så somnade hon :)

YEEEEEES ! Fått våra deklarationer idag , o vi FÅR TILLBAKA :) Några tusen .. Jag som har gruvat mig att ja ska få betala tillbaka eftersom jag går på mammapenning , men jag har ju bett att dom drar extra :) Åååh så gad vi blev , kanske använder dom pengarna till en weekend till sthlm i sommar , vem vet :)


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0