Söndag = MYS

Hade en super trevlig kväll med goda vänners sällskap , o god middag ! Var jäääävligt gott med grillat kan ja ju ta o tala om :)! Efter maten tog grabbarna några groggar , det var deras tur ikväll , haha .. oså satt vi bara o sura en massa , Tonni kom förbi också :) Mycket trevligt ...


Söndag = En dag utan måsten ! En dag att bara njuuuta av varandra .
Haft en riktigt mysig morgon med dom bästa !
Alicia vaknade kring halv 9 , klev ja o hon upp , åt frukost sen så gick vi tillbaka till sängen o tittade tv .
Somnade till i 20 min , sen när vi vaknade igen hade jag världens jävla huvudvärk , så simon klev upp med lill trollet så ja fick vila mig en stund , men det gick inte så jag klev upp efter 5 min :p ..

Gav Alicia lunch sen så tog ja o hon en dusch :)
Efter duschen så somnade hon rätt så fort i simons famn .
Medans hon sov så låg ja o simon i soffan o bara mös ! Jag är så kär !


Varit ute på en promenad också med hundarna , handlat på kvantum o nu är vi hemma igen , håller på med middagen , blir thaikyckling med ris :)
Förstå vad psyket kan styra över en , när vi var på kväntum köpte jag chips , "extra knapriga med 50% mindre fett" , oså en gräddfil för att göra dipp och lite naturgodis , torkadbanan med yoghurt på , när jag stog i kassan så kände jag hur ångesten började komma . Helt jävla sjukt , sa det till simon , har för fan bara köpt det , inte ens stoppat det i munnen ännu så får jag ångest ..



Bjuder på några bilder från idag :)









Hejpahej !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0