Jävligt irriterande !

Haft en jätte bra dag på jobbet idag , va riktigt kul att få komma ut o jobba lite :)
Men varför ska det altid kännas jobbigt innan man far o jobbar ? Tror det är för att man gått hemma så länge , o att man blivit bekväm o lat helt enkelt .
Men som sagt så tyckte jag det var jätte kul att jobba ,o få träffa alla kunder o fick fara på ett ställe jag kände mig hemma på :)


Efter jobbet mötte jag upp mamma o alicia som hade varit ute o promenerat i 2 timmar :)
Sen gick vi hem o lagade middag . Var hemma en stund oså for vi ut till rutvik .
Direkt vi kom dit så tog vi en promenad , jag , eliie o barnen . Samma rutt som igår , fast vi gick den snabbare idag , tog ca 55 min :)
Sen så har vi bara suttit o surrat , jenna , kalle o lova kom förbi en sväng också ..

Alicia o Tim har lekt förfullt , så kul att se att dom börjat leka , o hur dom försöker prata med varandra :) Gullungarna !

Nu så är vi hemma , kom hem för en stund sen . Lill trollet sover o ja o simon sitter i soffan o tittar tv , BB spelas upp i dum burken , som vanligt :) haha .. O ikväll så har dom fest , så får se hur länge vi blir sittandes här :p ..
Men nu ska ja faktiskt ta o mysa med den bästa mannen i mitt liv :) Vi har inte setts nånting idag , eftersom vi jobbat om varandra .

Justja , har ju fått bilbarnstolen idag . Blev faktsikt ganska besviken , den är var inte alls turkos , den var marinblå med någon anna blåfärg , o nå mönster , små bilar tror ja det var ..
Blev irriterad samtidigt eftersom när man kollat på internet förr så har den varit i en skit snygg turkosfärg o utan mönster !
Men nu när vi gick in o kolla så var det den vi fått , så dom måste ha bytt/fått nya den här veckan ... Fan så jävla irriterande !
Men men , det viktigaste är ju att hon sitter säkert o inte hur den ser ut :p 
Och för den delen blir den ju jävligt snygg med Alicia i :)



God natt gott folk !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0