Love in the air

Sitter o kollar på min karl , fy satan så snygg han är :)
Tänk att han är min ;) Jag är verkligen lycklig !
Det bara pirrar i magen när jag tittar på han ;) Är det kärlek eller , JAPP på HÖÖÖÖÖG nivå !



Känner mig som en ny människa , har varit hos mamma ikväll o fått massage :) Tack mamma, guldvärt !
Så har Alicia lekt med sin älskade morbror , och som vanligt så blir hon överlycklig av att se han !
Ikväll har hon skrattat så mycket så att hon kiknade o nästintill vek sig av skratt . Hade vela filmat , var så jäkla härligt att höra , fick tårar i ögonen :p Sötungen min ♥ Mamma älskar dig gullunge !


Nu så sitter jag o simon bänkade framför tv:n o tittar på BB , alltså är vi nötter eller är vi ?
Fan så jävla sjukt ändå att man tycker att det är så bra , en massa människor dom låst in i ett hus ..






GOD NATT

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0