Trött - Scramble eggs - Pengar

Trött trött trött .. Känns som att jag kan sova , sova o sova !
Men sen när jag väl gör nånting så känner jag inte av det .. Tror det är allergin som spökar .
Fast har sovit som en kratta i natt ! Sovit en stund , sen vaknat , somnat om , sen vaknat . Men sen när ängla smet in i sovrummet o hoppade upp i sängen somnade jag om o sov hela natten !
Måste vara att jag inte är trygg då Simon inte sover med oss ! Att jag inte kan slappna av . Hatar när han har natt vecka !

Blev överlycklig när jag kollade mitt konto , har ju fått en extra utbetalning av fk :) Så fick inte så lite mamma penning som ja trodde :p


Har ätit frukost , scramble eggs , färska champinjoner o kalkon :) Riktigt gott !



Men känner mig jätte söt sugen , o det är ovanligt .. Måste ha brist på nånting , men vad ? Jaa förutom socker dårå :p



Nu ska ja o Alicia gå o duscha , sen ska vi gå ut o promenera med Ängla o sen kanske gå en sväng till dollar :)
Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0