tomt

Kom hem för en liten stund sen . Tomt o tyst är det här hemma , mina hjärtan är ute i Rutvik . Är absolut inte van att vara helt ensam här hemma , o kan ju tala om att det vill jag inte bli van heller , fy så tomt o trisst ..

Har gjort lite myspys här , tänt ljus oså :) Så när dom bäste kommer hem ska det bli mys på hög nivå !

Hunnit hänga lite tvätt också , underkläder . Ska berätta för er att våran tvättmaskin inte är som alla andra , för våran ÄTER UPP mina sockar . Nu när jag satt o sortera o hängde upp tvätten hade jag INTE ETT ENDA par ! Hade bara omaka sockar , hur fasiken kan det komma sig ?? Så som sagt , våran tvättmaskin är en sockslukare !

Var faktiskt kul att jobba ikväll , tiden har bara sprungit iväg . I morgon ska jag vara på ett nytt ställe , så det ska bli spännande . Hoppas bara på att det är ett bra ställe :) ..


När ja for på jobbet så hade Alicias somnat , o sovit i lite mer än 2 timmar , samma var det på förmiddagen .. Så man märker att lill gumman inte alls är nå kry . Men hon är då lika glad o go för de :) Så det är ju tur iaf !


Tänkte göra mig en läskande o god smoothie nu , som jag kan smaska i mig till BB :) 


Tjolahopp ! 


/N 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0