Målvikt

God morgon .

Trisst väder idag också .. Vi går från tidig sommar till höst ..

Vi alla har sovit hur bra som helst .
Alicia är fortfarande lika rosslig , nu börjar hostan komma smygandes .. Fan . Bara hoppas att denna förkylning inte är lika envis som den förra hon hade . För det såg vi ju hur den svenska sjukvården såg på de , hostat i 3 månader , nääää men de är ingenting , bara ge henne lite bricanyl .. Så har hon gått med en enfektion i halsen så länge att det blev en infektion . Tsss .. Men hon blev ju frisk till slut iaf :p 


Ja o alicia har precis duschat o gjort oss klara . Ska gå ner till mamma sen åka in till stan , hon ville ha hjälp med att välja bågar till hennes glasögon . 
Sen stressa hem , få i mig någon middag o fara o jobba .. 
Har fått jobb i morgon också , 7-13 , också ett skönt pass :) MEN jag kommer nog vara som en zombie när kl ringer 05.45 , puuuuh ! Men det säger ju catshing i börsen när det är stor helg :D Cash is king som man brukar säga ! Synd bara att man inte har så mycket av den varan :p 

Funderar om man ska lägga sig tillgänglig lördag morgon också ? Äsch vi ser ju .. 


Vägde mig i morse , har 4 kg kvar så väger jag lika mycket som innan jag blev gravid .
MEN har 7 kg kvar till målvikten !
Och just nu står det bara still .. Händer ingenting .. Okej , jag har inte gått nå på bandet . Men jag äter nyttigt o jag promenerar ute ! Så nånting borde ju hända ... Men icket . Hur fan ska ja få igång det igen ??



Nu måste vi stressa iväg .. 


/N


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0