Jag lääängtar !

Gick hur bra som helst att hurta med 3 hundar :) Så då ska ängla få följa med varje gång vi far till rutvik :)
Hurtade i en timma , sen gick vi in , satt o surra medans barnen våra lekte för fullt :.
For hem , lagade snabb middag , Köttbullar o makaroner .
Efter maten for vi o stor handla på Willys . Så nu har jag köpt en massa ingredienser till nyttig mat :) Hoppas det smakar ! 

Jag o mor har varit o unnat oss en solning , o det behövdes verkligen ! Har aldrig varit så blek o finnig(får jätte dålig hy om jag inte solar) som ja är nu .. Så nu jäklar ska de stekas !

Nu så sitter jag o glor på BB o knaprar på sura jävla vindruvor o dricker mitt hemma gjorda citron vatten :)
Har gjort en 3 veckors sallad ikväll också , tror den blev lite misslyckad o för blöt . Men får se hur den smakar i morgon , den slinker nog ner iaf ..

Kollade upp hur Simon jobba inflyttnings veckan , o som tur är så har han ledig vecka då :D! Så egentligen hoppas vi inte att de blir bakflyttat nå mer , isf en måndad så han ändå har ledigvecka :p
Lite synd bara att han har Ef när huset kommer .. För man måste ju vara där varje dag . O vi har rätt mycket att fixa .. Men jag får väl vara där o städa den veckan , för veckan efter har han Fm , o de är ju bra :)
Åååh va jag längtar ! Längtar tills vi får göra fabriksorden också , bestämma tapet , golv o allt sånt :)
Hoppas det blir bra , men jag tror faktiskt det ! Kommer bli så jäkla snyggt sen när vi gjort klart vindan också , vi har så många planer :) Spännande !!


Jag hade verkligen vela ha en cykel , och en cykel/jogging vagn !!

Någon som vill köpa denna till mig ? ;)






/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

har också kollat på den, visst är de 1300 på biltema ?

2011-04-27 @ 07:23:26
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0