IDIOTER

Pustar ut !
Har varit på benen sen i morse . Alicia somnade nästan driekt när vi la oss efter frukosten . Sov från 9.39 till 12 .
Så medans hon sov passade ja på att dammsuga , skura o göra storkok på barnmat . Blev kycklingryta med couscous och köttfärsås o spagetti :) Så nu är frysen full i barnmat ..

Oså har jag gjort färdgt middagen , är bara att koka makaroner :) Skönt att ha det bort gjort när man ska ut o jobba .
Fick precis veta att jag ska ut o jobba imorgon också , 15.30-21 .
Skönt , så sparar ja lite dagar , o får in lite extra pengar :)


Har ju glömt berätta att Alicia lärt sig säga Hej o vovve :) Låter jätte gulligt !
 

Fan va less ja blir på FK , ringde dit för ett tag sen o anmälde att jag hade/ska jobba ..
O nu när jag ringer dit igen för att säga att jag ska jobba imorn också så kläcker dom ur sig att jag inte ens begärt någon mammapenning för den här månaden . O jag VET att jag gjort de , så de är DOM som måste ha tjorvat till de . HELVETE också . Idioter !
Aja , måste väl gå in o göra det IGEN DÅ ......



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0