Härliga söndag !

Kan börja med att skriva att jag verkligen är lycklig !
Har världens bästa karl o världens underbaraste dotter !
Jag älskar er !


Idag har vi varit uppe tidigt , klev upp från sängen kl 9 .
Alicia vaknade halv , men vi låg o mös i en halv timma , jag , lillan o alicia :) Riktigt mysigt !

For till rutvik tidigt , redan kl 11 var vi där ute , så fammo , farfar o farbror jens skulle hinna se alicia ett tag innan dom for upp till byn igen :)
Ja o Linnea har pysslat på , målat hur länge som helst , man blir som ett barn igen :)
Tänkte måla med de vi hade köpt , blåspennor o nå mallar , men när vi öppnar förpackningen så fanns det inga pennor , idioterna har inte packat ner pennorna ! Så måste fara till barnenshus o lämna tillbaka o få en ny imorn !

Svängde förbi willys påvägen hem , köpte blöjor o lite påfyllning till kylen :p ..


Lill trollet sover middag , hon var jätte trött efter maten , så la henne i sängen , tog 3 minuter så sov hon . Hon var verkligen trött , har kanske vilat högst 20 min på hela dagen !

Nu så har jag gjort i ording middagen , Tacos :)
Så har jag städat här hemma , behövs bara dammsugas i sovrummet o skuras i alla rum så är det renthus igen :) Skönt som fan !
Väntar på att min älskade karl ska komma hem från jobbet så vi kan äta är dö hungrig !
O ikväll ska vi alla 3 ha mys kväll , tända ljus o sjunka ner i soffan o bara tok mysa ! Som simon sa , mys på HÖG nivå :)


Nu ska ja duka fram o tända lite ljus :) Synd bara att det är så jävla ljust :p Är inte så lönt att tända ljus nu kanske :p ..

Ha en trevlig kväll !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0