God natt .

Nu ska jag faktiskt ta mig tid att blogga några rader :)
Igår ägnade jag all tid att umgås o mysa med mina hjärtan när jag kom hem från jobbet !


Hade en jätte bra op rolig dag på jobbet idag :)
Liiiite segt bara att kliva upp tidigt , men sen när man väl är uppe så går det ju bra :p

Direkt efter jobbet for ja ut til rutvik , o där har vi varit tills nyss ..
Ätit smörgåstårta som ellie gjort , jätte god !
Sen gick jag , simon , alicia , ellie , niko , linnea , tim , monika , ronny , o bosse en promenad i byn , utforska den lite .. Gick i en timma .. Riktigt skönt var de ! Vi var ett stort gäng som gick :)

Har varit med Tonni o Oscar o handlat till grillningen imorn , ska bli riktigt gott . Grillspett :)


Nu så sitter jag , simon , jens o oscar o tittar tv . Har precis sett klart BB .
Lill snuttan ligger o sover , hade tänkt gå o göra henne sällskap . Är sjukt trött !


Var ett tråkigt inlägg . Men är så trött o har ingen fantasi alls om vad jag ska skriva ..


God natt !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0