Fredag

Denna natt har Alicia vaknat 05.00 , PIGG ! Men somnade om ett tag efter .. Sen kl 8 var det uppstigning , kan ju säga att jag var jävligt trött ! Är inte van att kliva upp så "tidigt".. Men dom här två dagarna har hon ju somna rätt så tidigt också , tagit natt redan kl 20.30 , o hon brukar ta natt kring 22 .. Så är nog därför hon vaknar tidigare ...
Eller det kanske är så att verkligheten är på väg att komma ikapp en , de här med tidiga uppstigningar , kanske blir så nu framöver :p Jaa, bara att vänja sig vid de då .
Men fattar inte varför hon vaknar mitt i natten , för hon är ju inte hungig eller såå ..

Simon har alicia i famnen o står o dansar i köket till Lady gaga-Alejandro , o när simon slutar dansa så fortsätter Alicia :p Så jävla söta !


Jag , alicia , mamma , elin o lotta har varit o käkat lunch på mat o prat idag :) O sen gått o kikat lite på affärer . Jag har konstaterat att jag vill ha ett presentkort på mique när vi får huset , finns så jäkla mycket fint , men är så jävla dyrt där !
Har varit duktig o inte köpt nånting faktiskt .. Hitta mycket fint med har hållt mig !

Betalat räkningar , o det var ju mindre kul ..
Plus att vi har en räkning kvar , till lantmäteriet på några tusen ..
Ska försöka börja jobba några dagar i månader , för det gör ändå mycket i börsen .. Förra månaden jobbade jag bara 4 dagar , och fick 3000 , o det var 3 dagar med pass på 16-21 o en dag var 7-16 . Så det är ju ändå "lätt förtjänsta" pengar ..


Simon håller på att kocka , makaroner o korv . Sen så åker vi ut till Niko o Ellies hus o hjälper till där , vi tjejer städar o plockar ihop o grabbarna bygger :p ..



Jo föresten , alicia har börjat ställa sig upp nu , mot soffan när man sitter där .. Men vi måste hela tiden vara beredd på att hon kan ramla , för hon har inte riktigt hitta balansen ännu . Och hon kryper med racer fart  :p O toaletten är hennes obejekt hela tiden , så nu har vi fått börja stänga toadörren hela tiden .




Hejsvejs !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0