Är det sommar ?

Men fy fasiken vilket väder vi haft idag :)!
Har varit på ormberget nästan hela dagen , samma gäng som igår ..
När vi kom dit så gick jag , alicia , monika , ellie , tim o linnea en promenad längst spåret , tog det som var 1,6km långt , var riktigt skönt , o många uppförsbackar :p Så var helt slut . O att linnea(4år) orkade gå hela vägen utan gnäll är ju fantastiskt !
Sen for vi en tripp till Selets bruk o var där en stund , o där gick vi i t-shirt , kändes som sommar ! Jag o Linnea stod o muuuuuuuade till kossorna , men dom ville fan i mig inte komma till oss :p O Linnea ville att vi skule följa efter dom :) Söt ungen !

For till rutvik sen o åt middag o umgicks ..

Kom hem rätt sent , precis innan 9 . Så vi har suttit o kollar på BB ,  varit ute med vovvarna o njutit av varandra :) Ja o Alicia tog oss en kvällsdusch för ett tag sen , o nu sover hon så sött :)



Ska mysa med mannen i mitt liv nu :) LOVE


God natt

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0