....

Dagarna bara springer iväg !

Blev inge Iphone köp , var så satans mycke folk överallt på storheden , förstår inte varför ?? Folk kanske gör av sig med dom sista kronorna innan löning :p
Får fara till veckan iställe , Simon får följa så dom inte lurar på mig en massa försäkringar o onödiga saker , är så lätt lurad :p


Nu är ja o Alicia hos mamma , har varit här hela ef/kvällen , jag , mamma , tonni o oscar har ätit tacos o nu har vi bara mys o kollar hockey , Lule-Skeå :)

Jag har storstädat mammas kök , blev riktigt fint ! Vet inte riktigt vars energi kom ifrån , är kanske över trött ..



Nu har ja bokat in oss på babysim nästa söndag :) Ska blir super roligt ! Thérése o hennes son Oskar också börja med oss o deras pappor såklart:) Så nu har vi nånting att göra på söndagar hädanefter , o torsdagar har vi babysång :) Är faktiskt sugen på babymassage också , men vet inte om de är nån sån kurs nu ..


Åh va ja längtar till imorn , då kommer min älskade skogsmulle hem <3!!


Justja , fick en present av Elin igår , en sen födelsedags present :) En massage grej , som man kan massera sig själv i nacken , de är som boll , ääh svårt att förklara . Men den var jävligt behövlig ! Tack bäste du !


Nä nu ska ja gå o lägga alicia i vagnen så hon får sova en stund , hon håller på att somna sittandes :p


/N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0