Så kan de vara ..

Känner mig mörbultad , träningverk i benen o öm som fan i rygg o nacke efter massagen , aj aj ! 
Kan knappt ha linnet på mig ..


Alicia har precis somnat , o jag passar på att hänga upp lite tvätt o blogga :p ..
Väntar på att Elin ska komma , ska bjuda henne på middag :) Blir "á la Elin" :)

Recept:
Choritzo korv , skiva den .
Thai wok grönsaker
Matlagningsgrädde
Parika/Chili cantadou
Sweet chili sås

Oså spaghetti till :) SVIN GOTT !!
De måste ni testa !



Har ring runt över allt o försökt få tag i en Iphone4 , men ingen har en sån hemma , så får väl ställa mig på kö .. Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge .



Vi har hunnit vara på en promenasd med ängla också , va skönt med friskluft :) O alicia älskar ju att åka vagn .
Blir nog en lång promenad ikväll :)
Oså äre ju kungar av tylösand ikväll , längtar !


Måste ringa BVC , har Alica bara bajsar o bajsar , o de är som lime grönt , måste höra va de kan vara ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0