Hej

Har blivit helt kär i låten Från och med du med Olle linnros , såå bra !!


Denna dag också varit lugn ,har til coh med vilat med Alicia mitt på dan , o de har då aldrig hänt :p vi hade de lite stessigt på morgonen för att hinna gå till Hanna o sen till babysången :) Alltid lika kul o trevligt där , man märker verkligen att alicia gillar sång o musik :) Som mamma :p


Alicia har blivit jätte duktig på att greppa saker man håller fram :) Mitt lila hjärta <3!
Tiden går så fort , den bara springer iväg !



Mommo o Moffa for precis , dom har varit med alicia medans ja har tränat , oså stanna dom ett tag för att se hockey , blev vinst för Luleå igen :)! Nu så ligger Alicia o luftar sig .

Niko o Linnea for till korpis redan ikväll , så nu har man ingen som är inneboende nå mer , tomt men ändå skönt , nu kan man gå naken o vifta på baken hur mycke man vill :p Fick då ett jävligt stor vardagsrum , har ju stått en dubbelmadrass här , så nu känns de hur stort som helst :p
Så på måndag blir dom Tuna bor igen , ska bli kul !


Nu ska ja gå o poppa popcorn o mysa med min lilla tjej o vänta på att S kommer hem från jobbet , ja har varit lite vrång idag så ska pussa lite extra på han .. MEN jag står ändå för de ja sagt , för SÅ tycker ja arr de är , sådeså ! Men får ändå dåligt samvete .. That´s me !


/N 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oskar Linnros

2010-10-29 @ 08:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0