Yeeeeees :)!

JAAAAAA , ställde mig på vågen i morse o upptäckte att jag gått ner 3 kg ! O har ju inte tränat på 2 veckor , men tänkt på va jag stoppat i käften . Dom där 3 kg syns eller märks inte , men ändå :) Nu har jag ENDAST 12kg kvar att gå ner , PUUUUH !

Sockerhjärtat ligger o tar en tupplur , ska snart ta o väcka henne , vi ska på babymassage :)
Efter de ska vi fara o handla med mamma/mormor o sen ikväll blir de att julpynta :)
Karln min har tagit upp jul kartongerna , som ja längtat :)!!

Alicia har fått smaka lite fil idag , de gillade hon :) Vart som vanligt arg då jag slutade ge henne , hon fick bara två skedar , vågade inte ge mer fil :p ..
Idag ska jag faktiskt prova på att göra egen barnmat , blir ju MYCKET billigare , eftersom hon inte äter en hel burk , o burken får bara vara öppen i 2 dygn , så de blir ju att de kastas :s ..
Hoppas de blir bra , o gott :)


Ska gå o mysa med min älskade sambo innan ja o alicia ska fara , o han far o jobbar sen också :s ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0